vrijdag 20 februari 2015

Another day in the office

BintiHome Instagram
Another day at the office... de afgelopen week bestond weer uit allerlei leuke bezigheden waar ik aanstaande zondag in de A Week With Binti meer over zal vertellen. Ik ben op het moment druk bezig met het afronden van de eerste fase van mijn eigen collectie, yeey! Dus ik kan een ticket boeken naar Egypte voor in maart om daar verder te gaan met ontwikkelen, super spannend! Dit soort super leuke projecten zorgt er wel voor dat er geen continuiteit zit in het plaatsen van blogs, ook al wil ik dat zo graag! Achter de schermen nog hard aan het werk om deze blog om te zetten naar Wordpress... ook bijna klaar! En dan wil ik zoveel leuks met jullie delen: Meer inspiratie over interieur, styling en kleurgebruik. Ondertussen kan je mij volgen op instagram voor een kijkje achter de schermen. Fijne vrijdagavond en tot gauw!

BintiHome Instagram

Foto's Binti Home Instagram 

3 opmerkingen:

  1. Wat spannend allemaal, ik ben je gelijk even op Instagram gaan volgen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf! Ik ben benieuwd naar wat gaat komen. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke meubels heb je zeg! Ben al een lange tijd op zoek naar een witte dressoir, deze vind ik wel heel erg mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for reading my blog, I would like to read your comment. With Love, Souraya